zondag 23 augustus 2015

Inpakinspiratie voor de allerkleinsten :) of stiekem voor jezelf


De pasteltinten zijn alom aanwezig deze zomer en hoewel ik eraan moest wennen,
ben ik helemaal om  :)
Niet alleen de boxen zijn te schattig voor de pasgeboren beebjes,
 maar als je nog andere dingen wilt inpakken... 
Dan is de collectie van Eef Lillemor perfect, je bent acuut verliefd! 

De Babybox zwanger!


Zie je de hanger van Tajee Design? 
Ook te lief en leuk als geintje voor je zwangere vriendin...

Babybox Boy!


Met een stoere autohanger en bijpassende dingetjes. 

Babybox Girl 

De bloem is de eyecatcher.
Tajee Design heeft deze hangers speciaal ontworpen voor de boxen van Leuke Lintjes. 

De boxen kun je ook door mij naar iemand laten versturen, met een boodschap erbij.. 
Gemak dient de mens :) 

De muizenfamilie, Lila is ervan door gegaan, wilde niet op de foto en die Grijze is een eigenwijze :)


Ze kijken je aan en je kunt niet meer dan verliefd terugkijken :)
Leuk als kadootje voor erbij, label aan het staartje en klaar. 

Eef Lillemors panda's, wolkjes en drops. 



Het panda papier kan ook heel goed stoer gebruikt worden, 
maar daar heb ik nu niet voor gekozen. 
Met zachtroze en mint is het ook onweerstaanbaar... 
Tenminste dat vind ik  :) 

Drops!


De drops collectie is er in papier en zakjes. 
De drops hebben allemaal een ander gezichtje. 

Too much schattigheid op deze zondag! 
Joyce en ik gaan op bedrijfsuitstapje vandaag naar Show Up, 
om nog meer leuke dingen voor je te spotten. 

Enjoy! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten