zaterdag 8 augustus 2015

De boxen!

Wat een paar weken geleden begon als een grapje, begint serieuze vormen aan te nemen :) 
De boxen! 

Ik introduceerde de birthday boxen en mede door de reacties van leukerds die Leuke Lintjes regelmatig bezoeken, kwamen er een aantal bij. 

Zo is er inmiddels een bruiloftbox die je kunt aanpassen 
naar de stijl van het bruidspaar....



Er is een box of Sunshine, voor iemand die wel
wat zonneschijn kan gebruiken.
Met allerlei leuke kleine dingetjes die een glimlach waard zijn...


De Back to School Box om te motiveren en 
een goed schooljaar te wensen. 


En dan heb ik vandaag nog 3 boxen geintroduceerd naar een idee van Filipa. 
De baby boxen! 


Hoe leuk! Als je ze niet cadeau wilt geven, houd je ze lekker zelf... 
Spoil yourself :) 

En je vindt ze natuurlijk HIER

Hebben jullie nog een leuk idee? Ik hoor het graag! 
Als ik je idee ga uitproberen, ontvang je deze natuurlijk ook als dank voor je tip :) 
( Sint/kerst uitgesloten, aangezien deze al in de planning zitten :)) 


Enjoy! 








2 opmerkingen:

  1. Suuuuper leuk! De babyboxen zijn een geweldige toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben gek op je boxen... super leuk!!! Niet alleen op je boxen trouwens... al je spulletjes in de shop zijn om op te vreten zo leuk! x

    BeantwoordenVerwijderen