zaterdag 4 april 2015

Inloopdag nieuwe stijl :)

Afgelopen weekend was de eerste inloopdag van 2015.
En wat vind ik dat altijd leuk, er gebeuren altijd verrassende dingen tijdens de inloopdagen.

Vorig jaar ontmoette ik Marijke van Sugar Sweet Company, die altijd de heerlijke en mooie cupcakes en cakepops verzorgt op de inloopdagen en wat was het leuk.
We hebben al jaren contact via internet en het was er nog niet van gekomen om elkaar in real life te ontmoeten.



Ook ontmoette ik Sanne Jennes , zij kwam binnenwaaien via via en wij raakten in gesprek en spraken een datum af om de eerste productshoot te doen.

Normaal liet ik de productfotografie elders in het land doen, stuurde een doos vol materialen en dat werd naar eigen inzicht op de foto gezet.
Maar dat is niet altijd handig, aangezien ik natuurlijk dingen in mijn hoofd heb en dat is lastig uitleggen.

Sanne woont in de buurt en daardoor kon ik de styling zelf doen en Sanne vult me perfect aan en maakt de mooiste foto's. Inmiddels lijkt het alsof we elkaar al jaren kennen.... muts :)

 
Het leek me leuk om tijdens de inloopdag mensen de kans te geven om profielfoto's te laten maken.
Dus wij bouwden een achterwand in de woonkamer ( natuurlijk met wat reclame erbij :))
en zo was de eigen fotostudio geboren.
 


 
 
En wat hadden we een lol :)
Natuurlijk was het geen verplichting, maar de meeste vonden het een leuk idee...
 
Ook was Joyce er! Jullie hebben er al een beetje leren kennen,
aangezien zij mooie blogs schrijft over Leuke Lintje,
maar zij maakt werkelijk de mooiste sieraden.
 
 
 
 
Dus ik zeg dat het geslaagde dagen waren.  
Leuk om iedereen even te spreken!
 
Deze nieuwe stijl bevalt goed en ik  heb de datum voor het najaar alweer vastgelegd,
waarbij deze kanjers er weer zijn :)
Dus twijfel je nog?
 
15 en 16 oktober 2015, save the date!
 
Enjoy!
 
 
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Geen fb meer dus had de inloopdag gemist :(

    Data in oktober inmiddels genoteerd!

    BeantwoordenVerwijderen