zondag 19 april 2015

De dag waarvan je wist dat die zou komen.. (dramaqueen modus maar niet heus)



Ik hikte er al het hele jaar tegen aan.... 40 jaar worden...
Totaal geen zin in, waarom?
Geen idee, misschien omdat ik vroegâh toen ik klein was, 40 al eeuwenoud vond.
Had ook al moeite met 30 worden, maar goed het moet :)

En wat had ik het leuk!
In januari werd ik gevraagd om op 4 april te babysitten op nichtje en neefje, want bonuszussie en broer wilden qualitytime... Datum in agenda gezet en niet verder nagedacht.

Hoe stom!! :)
Want vanaf die tijd gebeurde er van alles waar ik geen weet van had. (dat bleek achteraf)
Echt, hele complotten zijn er gevormd en er werd vergaderd en "gelogen"

Daar stond ik klaar op 4 april met een knutseltasje, nog ff snel een foto op Instagram gegooid dat ik een kijkdoos ging maken met nichtje Fleur :)



In de tussentijd had Rianne me al geappt dat de kids naar Mc Donalds wilden, hmmm hoe ging ik dat doen met die 2? Eentje van bijna een jaar en eentje van 4? Dat zou een uitdaging worden.... 
Mijn broer zou mij om 1 uur ophalen.. 

De bel ging...


En daar stonden ze met zijn zessen...... 
Echt, ik was sprakeloos... 
Was erin gevlogen zonder iets in de gaten te hebben.... 

Daar stonden Loes, Saskia, Rianne, Krista, Klaske en Marijke 
om me mee te nemen voor een surprisedag. 
Klaske uit Friesland en Marijke vanuit Duitsland... 

Ik kreeg een mooie bos bloemen en een kaart en een half uur de tijd om me om te kleden... 
Waarnaartoe? Geen idee! 

In de auto werden de meest bizarre dingen geroepen en kreeg ik en passant nog een kroontje en een button die ik op moest doen... 

Mijn grootste nachtmerrie #LOL 

Ergens in Simpelveld stopten ze en kreeg ik 2 hamers in de handen geduwd. 


Geen idee of ik iets ging slopen, want daar ben ik goed in ( haha) 

Maar nee, we gingen naar "Eigen Houtje" om een workshop te doen. 


En wat was het leuk! 
Je kon kiezen uit een plank betimmeren of een krans maken. 
Ik heb getimmerd alsof mijn leven ervan hing :) 
Sas maakte een schitterend bord voor in haar slaapkamer, Kris en Loes maakten een mooie krans, 
Rianne en Klaske een leuk bord voor de kids. Marijke maakte een kikkerbord voor haar man 
En ik wilde een blijvende herinnering aan die nu al mooie dag. 

Friends moest het worden met onderaan de labels van die geweldige meiden.... 


Heerlijk, wederom met zijn alle in de auto en vervoerd naar Krista's huis. 
Daar stond het gourmetstel klaar en hebben we heerlijk met zijn allen gegeten. 
Ik was voldaan en voelde me intens gelukkig met zulke lieve meiden om me heen.... 

En terug naar Brunssum, er werd afgesproken om de dag te eindigen met een wijntje bij mij,
 Marijke zou daar worden opgehaald en dan was het een mooie dag geweest. 
Sas wilde nog even wat zakjes uitzoeken voor haar zoon ( uhuh) 

Hup auto weer volgeladen en op naar mijn huis. 

Nog even naar de post kijken, mijn tante vond het wat donker in huis... 
Duh, er was niemand ( dus dat was logisch) :D 

Echt niet! Er waren nog meer dierbare mensen die knalden met confetti, ballonnen en muziek. 
Een écht feestje :) 

Wederom een verrassing en wat was het leuk! 
Drankje, hapjes, statafels, slingers 
Overal hadden die meiden aan gedacht :) 
Zelfs toiletrollen hadden ze meegenomen... 
( dat had te maken met mijn huishouden van Jan Steen :D ) 

Genoten heb ik met een hoofdletter G !
Overspoeld door die lieve meiden die het geweldig hebben georganiseerd
en dankbaar ben ik tot in het diepst van mijn hart met zulke vriendinnen.


Zal die dag nooit vergeten en nog steeds geniet ik, als ik eraan terugdenk. 
Het was een bijzondere dag... 

Dank je wel, lieve meiden! <3 nbsp="" p="">
Tot aan de maan en terug :) 

En nu.. ben ik echt jarig geweest en er is eigenlijk niets veranderd, alleen draag ik deze mooie herinnering met me mee! 

Enjoy! 




5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit mooi omschreven, het ontroerd me enorm
    wat een super lieve lieve vriendinnen heb je
    Mooiste dat je gewoon van niets wist.
    Geniet van je mooie herinneringen!!!
    ene 40 doet geen pijn he, hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kun je wel zeggen, Gelske! Duurde ook wel even voordat alles geland was, maar wat zijn ze lief hè!

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige actie en juist doordat jij niets doorhad. Om nog jaren van na te genieten!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als en hele gezellige dag! Zie je wel, 40 valt best mee... enne het is het nieuwe dertig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg! Nog van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen