woensdag 21 oktober 2015

Instaswapfalledition 2015....


Het is weer swap tijd! En wel een hele grote swap deze keer, de #instaswapfalledition2015, ook voor kinderen en voor mensen buiten Nederland!
En ja, ook ik doe weer mee!
Maar ook deze keer is het weer een uitdaging voor mij, want degene die ik heb heeft niet echt een hele duidelijke feed, maar dat maakt de uitdaging juist groot!
LeukeLintjes & BeJoyce zijn sponsoren van dit leuke, creatieve event.
Speciaal voor jullie hebben we een heel leuk & origineel swappakketje gemaakt, voor maar € 6,00.(incl verzendkosten!)

IJsjes zijn ook fijn in de herfst en al helemaal als inpakpapier wat ook nog eens dubbelgedrukt (groen/blauw of roze/geel) is of een zakje met ijsjes, super leuk voor de kidsswap! 
Ook zitten er in dit pakketje de nieuwe kaartjes en stickers die pas vorige week van de drukker kwamen met de tekst 'wrapped with love' . En een mooi zwart lint met een fijne tekst.



Uiteraard ben ik ook even gaan shoppen bij Vera voor mijn eigen swappakketje. De inhoud is deels gekocht, maar nu moet ik nog aan de knutsel, bij mij eigenlijk altijd lastminute. Ondertussen ben ik wel allerlei ideeën aan het zoeken, en die vind ik voornamelijk op pinterest. Verslavend,  want terwijl ik aan het zoeken ben naar leuke nieuwe ideetjes kom ik natuurlijk allerlei andere fijne dingen tegen en zo dwaal ik dan uren rond....Maar of dat nu zo erg is, met een lekkere kop warme anijsmelk, dikke sokken en kaarsjes is dat absoluut een fijne besteding van de avond.


Voorwaarde van mijn pakketje is dat het een feestje moet zijn, dus kan confetti niet ontbreken. 
Die doe ik dan niet in een zakje maar strooi ik lekker royaal over de inhoud, met dit keer wat gedroogde gevonden eikels, dennenappels en herfstbladeren.
Een leuke DIY tipi tent voor een regenachtige avond, omdat die gewoon erg leuk is en omdat het precies de lievelingskleuren heeft van mijn swapmaatje... ;) Grijs, wit & mintgroen....
Heb jij nog ideeën of tips voor mij? Ze zijn van harte welkom!
Succes!

*


Geen opmerkingen:

Een reactie posten