vrijdag 8 augustus 2014

No more begging..

Ik was een jaar of 12, toen 1 dag voor mijn verjaardag, mijn allereerste neefje werd geboren...
Dat was speciaal!
Je snapt dat ik apetrots was en ik had natuurlijk de leeftijd om regelmatig mijn babysit capaciteiten uit te proberen... ( zover als die capaciteiten er waren) :D


Maar goed, inmiddels zijn we een heul veul jaren verder en mijn "neefje" is een "neef"  geworden.
Tim ( want dat is zijn naam) is een echte wereldreiziger en doet dingen waar ik soms stikjaloers op ben :) maar ook dingen waar ik gewoon te schijterig voor ben.

Hij is in India geweest met zijn vriendin, waarbij hij vrijwilligers werk heeft gedaan en hieruit is een stichting opgericht www.mynameisKumar.org die hij leidt samen met zijn vriendin Renee en Roxanne.

Van daaruit hebben zij het idee opgevat om tassen, toilettassen, kussenhoezen en vlaggenlijnen te maken in India en deze dingen te verkopen om geld te genereren voor de stichting.
De tassen worden gemaakt van rijstzakken en zijn er in de meest uitbundige kleuren.

Van de verkoop van 1 tas kunnen 37 kinderen 4 maaltijden ontvangen.

( Ja, we gaan ergens naar toe met dit verhaal)

Afgelopen maart had ik een afspraak met Renee en zij heeft een voorbeeld tasje meegenomen naar India en daar zijn deze cadeautasjes uitgekomen. Ieder exemplaar is uniek. Afmetingen en prijs volgen later.


En ze zijn onderweg..... hoe leuk is dat! 

De vlaggenlijnen zijn ook al zo gaaf :) 


En deze etuis/toilettasjes/papierenmapje.... 


En dan hun allereerste product... 


De tas! 


Ik houd van dit soort initiatieven, je slaat 2 vliegen in 1 klap. 
Je hebt een unieke tas én je steunt daarmee een goed doel. 
Wat mij betreft een win-win situatie :) 

De grotere tassen, toilettasjes, kussenhoezen etc zijn al te bestellen op hun 
eigen site www.buyriceback.nl / www.facebook.com/buyriceback of stuur mij even een mailtje....


De cadeautasjes en vlaggenlijnen volgen snel, dus houd de site en/of Facebook in de gaten :) 
Whoei, zin in! 


Enjoy! 







1 opmerking:

  1. Super nichtje, heel erg bedankt! Ik kijk uit naar onze eerste samenwerking. Gr Tim p.s. die babysit capaciteiten zaten wel goed (ik ben er nog ;) ). Daar zullen Fleur en Pim nog veel profijt van hebben.

    BeantwoordenVerwijderen