maandag 14 juli 2014

Mijn week in plaatjes!

Afgelopen week had ik een weekje vrij! Even alles op een iets lager tempo dan normaal, heerlijk!
Alleen heeft het de afgelopen week zoveel geregend dat er een aantal dingen letterlijk "in het water"vielen :)

Maar bestellingen inpakken is altijd een feestje, dus dat doe ik dan ook met veel plezier! 


Een klant vroeg of ik bereid was om wat strikken te maken, dat kan ik natuurlijk niet weigeren :) 
Is het iets voor de verkoop, denk je? 


Heb deze week ook opgepast op mijn te schattige neefje! 
* smelt* 


Niet alles lukt altijd, deze pompom lijkt wel op een krop sla! 
Vond het wel grappig, dus als je ooit een groentefeestje wilt geven.... 


De regen liet me verlangen naar de zon, dus die heb ik er maar zelf bijgedacht. 
Zonnig cadeautje! 


Woensdagavond natuurlijk voetbalavond, dus eet ik wat makkelijks... 
( nou ja, eigenlijk eet ik altijd wat makkelijks, maar deze pizza zag er wel erg smakelijk uit) 


Na de vakantie komt er een "limited edition" vilten tasjes en dit is het eerste voorproefje. 
Gemaakt door mijn haakster! 


En gisteren stond ik op een mini kraammarkt in mijn geboortestad!
Het was er gezellig en druk!



De nieuwe week komt eraan, dus let's go :) 

Enjoy! 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ijsje en wat grappig die ''krop sla '' :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb u via andere bloggers gevonden...leuke blog..ik zal meer gaan bezoeken...

    BeantwoordenVerwijderen