maandag 5 maart 2012

Retro inpakken!

Sinds een tijdje heb ik van die leuke bruine zakjes in het assortiment!
Dit weekend even gebruik van gemaakt om wat te knutselen...



Pompom gemaakt met de vork, zoals in de tip van een paar dagen geleden!
( Alleen ben ik vergeten het langere draadje eruit te knippen, zie ik nu op de foto)

Bindtouw Cappuchino gebruikt, samen met een kanten taartrondje.
Retro postzegel sticker samen met een hangkaartje van Knetterleuk!

Ik vind het wel wat! :)


Enjoy!

Vind jij het ook wel wat?
Voor de eerste 5 reacties heb ik 4 postzegelstickers en 4 kanten taartrondjes!


Gewoon omdat het leuk is!

13 opmerkingen:

  1. Super leuk. De pompoms van bindtouw staan nu op mijn nog te maken lijstje. Hoeveel heb ik nodig voor één pompom? complimenten voor jouw blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Angelique,

      1 meter is genoeg!
      Dank je wel voor je reactie. Kun je even je adres mailen? Dan kunnen de stickers op de post.

      Groetjes Vera

      Verwijderen
  2. Die bruine zakken zijn zo leuk! Kun je zoveel kanten mee op * reminder: snel bestellen*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch dit freubelen, die stickers zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er zeker leuk uit! Dat pomponnetje is wel een heel leuk idee.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vindt vooral het hartje leuk in het taartrondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Ik heb ook zin om van die pompommetjes te maken (wat een bizar woordje eigenlijk). Leuk bedacht weer. Groetjes! Gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!! Volgens mij ben ik nr 4!! Jippie!!!
    gr. Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie er erg leuk uit! Heb gewoon te weinig verjaardagen om al die leuke ideeen te gebruiken ;-)

    Groetjes
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik maak er 10 van, omdat het zo leuk is :)

    Graag even jullie adres mailen zodat ze morgen wegkunnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk Vera... moet nog aan de slag met de vork... ben erg blij met alle kleurtjes bindtouw ^_^

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb de envelop binnen. Bedankt! Ik zal er wat leuks mee doen.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen