vrijdag 23 maart 2012

Madeliefke!

Héél lang geleden, toen ik mijn eerste stappen zette in webwinkelland was daar al Madeliefke!
Voor al je gehaakte accessoires en applicaties!



Madeliefke wordt gerund door Irma sinds 2005. 
Ik als totale 'handwerk-nitwit' kon uren rondneuzen op de site,
bijna kwijlend naar die mooie artikelen die ze haakt en die kleuren... 
maar goed ik had geen kinderen dus eigenlijk heb ik nooit wat gekocht. 

Tot afgelopen jaar, Irma ging ook kettingen en ringen haken voor volwassenen. 
           HOERA! :) 

Als een kind zo blij, sloeg ik gelijk aan het shoppen! 
En wat kreeg ik een leuke reacties, op mijn roze ring en mijn kettingen :D 


Irma blijft altijd vernieuwen op de site en aangezien we 
al zo lang collega's zijn, wil ik deze site even met je delen! 

O ja en weet je? Irma is ook een fervente lezer van het blog... zo leuk! :) 



Enjoy! 






2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijk kleurrijk winkeltje! Bedankt voor de tip! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn dochter van bijna 7 heeft ooit op haar 3e verjaardag een bloemhorloge van Madeliefke van haar tante gekregen... zo lief en schattig, ze draagt hem nog steeds ^-^

    BeantwoordenVerwijderen