dinsdag 7 juni 2011

Verrassende Dinsdag

Soms vind je de leukste dingen op internet...
Heb de laatste tijd al 2 ideetjes in gebruik genomen en waarschijnlijk volgen er nog wel meer.


Na het maken van de pompoms, heb ik vaak restjes vloeipapier over.
( ook deze bewaar ik, net zoals de restjes wol in het vorig blog)

Daar heb ik nu weer een andere bestemming voor,
je gooit het niet weg maar gebruikt het als strik op een cadeautje.



Iedereen kent de "Lack" tafeltjes wel van de Ikea.
Ik heb ze natuurlijk ook en wil nog wel eens van accentkleur wisselen in mijn interieur.
Gelukkig heb ik meters en meters cadeaupapier in huis.
En daar kun je heel snel en makkelijk een tafelloper van maken.
Zo geef je je interieur snel een andere 'look'

Dit is het mooie glossy papier Vintage Stripes
Klik HIER

Vandaag voor een speciaal prijsje....



Nog meer van die verrassende tips? Kijk op realsimple.com

Fijne dinsdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten