donderdag 30 juni 2011

Knutselidee: Papieren kralen

Jaaa, weer iets leuks en simpels ( ik hou ervan)
Op een regenachtige zondagmiddag, of in mijn geval een zaterdagmiddag met niets in de planning lekker aan het freubelen met al mijn artikelen uit mijn snoepwinkeltje...

Papieren kralen maken van het cadeaupapier, je kunt er daarna van alles mee doen.
Al leg je ze maar ergens om decoratief bezig te zijn :)

Heb vaak restjes omdat ik het papier niet recht afsnij of omdat ik teveel papier gebruik voor een cadeautje...
Niet weggooien!

Hier staat de beschrijving, maar het is voornamelijk lijmen en rollen :D
Voor vragen mail me gerust op vera@vera-plaza.nl


AANVULLING: Tip van mijn collega Hanneke, dank je wel!
Gebruik rechte stukken papier en wikkel ze om een paperclip,
dan kun je er gelijk een ketting van maken.

Enjoy!

2 opmerkingen:

  1. Ga ik met Milan proberen van t weekend! XH

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, moet niet gekker worden ;-) Wat grappig! En natuurlijk origineel :-)

    BeantwoordenVerwijderen