woensdag 14 september 2016

Labels versieren met stippen

Sommige van jullie weten waarschijnlijk al dat ik een liefde heb voor stippen, stippen in mijn kleding, servies, tassen en ga nog maar even door. En stippen op servies, maar wat ook heel leuk is is stippen op labels!
 
 
Wat heb je nodig?
* mooie stevige papieren labels
* verf, ik gebruikte acrylverf
* stokjes in verschillende maten, denk aan cocktailprikker en satéstokjes maar ook de stokjes van de popcakes, of de achterkant van een potlood waar een gum op zit
* mengbakje

 
Kies je kleuren en ga stippen, het ontwerp ontstaat vanzelf als je bezig bent.
Laat de verf goed drogen als je er een stip in wilt zetten.



 
Mooi combi, het zachtblauwe doosje met een zelfgemaakt stiplabel

 
Op zwart kun je ook heel mooi stippen, wit knalt eruit, zilver is mooi. Denk aan de kerst die gaat komen, daar kun je met goud, zilver en koper prachtige combinaties mee maken. Let wel op, als je er eenmaal mee begint ben je niet meer te stoppen!

 
Wil je dit nou heel graag proberen en kom je naar de inloopdagen van Leuke Lintjes? Dan kun je daar een mini workshop volgen, stippen op labels!
Superleuk!
 
Ik ga nog even verder stippen, op stenen die ik laatst gevonden heb!
*






1 opmerking: