zondag 10 april 2016

Message in a bottle!


Nadat ik vorige week zo enthousiast blogde over de kleine decoflesjes,
kreeg ik deze week 2 nieuwe soorten erbij en die zijn een stukje groter. ( 0 cm en 15 cm)  
En de mogelijkheden zijn eindeloooooos :) 
Hierbij wat voorbeeldjes wat je er allemaal mee kan... 



Wil je iemand een leuke verjaardag wensen?
Een vilten bloemetje blijft altijd goed :)
Kaartje in de shop! 

Bruiloft bedankje kan natuurlijk ook :)
Pepermunthartjes en wat gekleurde suikerhartjes... 


Wil je iemand de liefde verklaren?
Een mooi stukje lint in het flesje, maakt je bedoelingen wel duidelijk :) 


Kadootje voor een bruidspaar?
Ik deed er een beetje gipskruid in en wat bruiloftsconfetti. 


Popcorn in een flesje met wat roze suiker :)
Popperdepop...
Kaartje in de shop! 


Sweet Kisses!
Gekleurde manna en een kusjesbedel.


Afscheidscadeautje voor iemand!
Blauwe confetti en zaadjes "vergeet me nietjes"
Deze is kant en klaar verkrijgbaar in de shop en dat label krijg je er gratis bij. 


Cadeautje voor de juf! M & M's in een flesje en een sticker erop. 


Voor de meester heb ik tikkels in een flesje gedaan met een bijpassende sticker :)
Wat gouden confetti om de boel wat op te fleuren. 


Voor het einde van het schooljaar heb ik deze in het assortiment. 
Kokindjes in het flesje met een label "Het zit d'rop" 


Ik hoop dat je wat ideetjes hebt opgedaan!
Wat zou jij erin doen? 


Enjoy! 







6 opmerkingen: