woensdag 27 januari 2016

Droomvanger vol met liefde....

Dromenvangers....
Leuk om zelf te maken en al helemaal met een thema. Deze keer kozen we voor Valentijnsdag, hoe kan het ook anders. Hartjes zijn overal! Maar hartjes zijn zo leuk! Ik gebruik ze heel veel in mijn ontwerpen...Vandaag een eenvoudige maar zo vrolijke dromenvanger. Ik gebruikte een grote ring, wol, wat veertjes, kralen en lint.
Het hartje in de cirkel heb ik gemaakt van een oude kleerhanger, even met een paar tangen en kracht buigen en er ontstaat vanzelf een hartje.
Van de wol maakte ik zelf pompommetjes, ik kreeg laatst zelf zo'n lieve slinger en was op slag verliefd. Op pinterest vind je hoe je deze bolletjes maakt. Ik gebruikte een vork, lekker snel en makkelijk! Vervolgens reeg ik met een naald een draad erdoorheen.
 
 
Het hartje maakte ik op verschillende plekken vast en begon daarna te wikkelen. In het begin is het even wat uitproberen maar al snel krijg je een leuk resultaat!
 
 
Gebruik verschillende kleuren, voor een FunKy effect!Ik hou van roze, rood en oranje samen, maar ik kan me voorstellen dat dat toch net iets teveel kleur is! Gebruik dan 1 kleur, ook mooi...

 
Ik knoopte de gekleurde veertjes vast, een houten kraal eraan en nog wat vilten hartjes.


 
Binnen een korte tijd heb je een vrolijk object! Hou je niet van Valentijn, en ook niet van hartjes, doe dan een cirkel in de cirkel, of een ster....Ook heel gaaf!

 
Fijne dag! Haal het zonnetje maar naar binnen want buiten is het wel heel grijs en saai vandaag!
*










Geen opmerkingen:

Een reactie posten