vrijdag 12 december 2014

Leuke Dotties Gifttags zijn er!

Whoei :)
In het allerdiepste geheim werkten Margot en ik aan een nieuwe aanvulling op de Leuke Dotties collectie.

Gifttags moesten het worden en wel de allerleukste ( zegt zij geheel subjectief) :D

We wilden gaan voor 5 stuks, maar het zijn er 6 geworden omdat we beiden niet wilden kiezen.

Taaadaaaaaa!Je kunt ze per stuk kopen ( € 0,50) of in een setje van 6 stuks ( € 2,50).


En aangezien we de kerstkaarten vergeten waren... ( hoe dom) 
laat ik je zien dat ze best te gebruiken zijn voor de kerst en/of nieuwjaar. 

Ik gebruik de "Make it Pop like Pink Champagne"
en ging op zoek naar roze suiker en maiskorrels... 

Popcorn vind ik altijd wel feestelijk en het liefst had ik natuurlijk ook gekleurde poedersuiker... 
maar dat kreeg ik niet allemaal geregeld. 

Maar goed, "stoofpeertjessuiker" voldoet ook. 


Foliezakje ( 8 x 20 cm) mais, pergamijn zakje klein, office clip klein, 
Wit Sterrenlabel, welke ik voor deze gelegenheid neon pink heb gespoten. 
En de sticker "Prettige Feestdagen Neon Pink" mag niet ontbreken. 

Alle benodigdheden zijn verkrijgbaar op www.leukelintjes.nl 
( behalve de mais en roze suiker dan) 



 Enjoy! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten