maandag 3 november 2014

Nieuwe productfoto's

Afgelopen maandag had ik ( tijdens de drukke voorbereidingen voor de KreaDoe ) een fotosessie in mijn huis voor de nieuwe productfoto's.

Sanne had ik ontmoet tijdens mijn inloopdag en ze vertelde dat ze fotograaf is en dat ze productfoto's wel zag zitten.... www.sannejennes.nl

Normaal stuur ik altijd een doos met materialen op en dan zeg ik erbij hoe ik het ongeveer wil hebben, maar "live" erbij zijn zou ik ook wel leuk vinden.

En zo gebeurde :) Hiep!

Brons is op dit moment toch één van mijn favoriete kleuren :) 


De combi zwart/kraft blijft mooi! 

Pandalove! 


Op deze foto lag ik op de grond om de lintjes strak te houden :) 


Zilver/ Grijs 


Rendieren :) 


Kleurexplosie! 


Neon 


Grafisch met een flinke toet "slagroom" 


Wiebertaart  :) 

We hebben een lol gehad :) 


Wat ik hier aan het doen was? 
( Thank God voor de matching sokken, haha! ) 

Lintjes draaien voor onderstaande foto's :) 


Ik ben er zo blij mee en hoop dat jullie ze ook mooi vinden! 

Zo en dan nu op naar de KreaDoe! 

Enjoy!



2 opmerkingen: