maandag 10 februari 2014

Sweet love... mierzoet

Op de valreep! De allerzoetste stickers voor Valentijn of nou ja... eigenlijk voor elke gelegenheid :D

Ontworpen door Dotties Design en exclusief verkrijgbaar bij mij :) 
Ik hou ervan...

Sinds een paar weken post ik elke week op de site een kekke kleurcombi van de week. 
Tijdelijke combinaties met korting en op =op 



Deze week is het natuurlijk roze met rood 
10 zakjes, 10 stickers en 5 meter lint voor € 4,75 incl verzenden. 

Inmiddels heb ik een start gemaakt met workshops. 
Op dit moment nog even niet op locatie, want dat is nog niet haalbaar. 
De eerste 4 data staan op de site, neem een kijkje en mail me bij vragen! 


En dan nog even dit; 

Er komt geen aanvulling meer van Jojojanneke, Miss Honeybird en Knetterleuk. 
Deze artikelen staan dan ook met korting in de sale... 
Sla je slag :) 

Klik HIER voor de sale


Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten