zondag 25 augustus 2013

Leuke Dotties 2.0

Belofte maakt schuld :)

Nadat we in mei de eerste "Leuke Dotties" lanceerden in de vorm van ronde postkaarten, is er nu een tweede oplage. Maar dan wel in mijn favoriete patroon van het moment ( het wisselt nogal, ben erg wispelturig haha), het "golfjespatroon" ook wel chevron genoemd.

We hebben deze met zijn tweetjes ontworpen, of nou ja... ik zei wat ik wilde en Margot van www.dottiesdesign.nl kreeg het voor elkaar en ik kan nog wel eens zeuren.




Wat zijn ze leuk, hè! Foto's zijn gemaakt door de andere helft van het Superdot-team, Rik. 
Ze kosten € 1,25 per stuk incl verzenden en zijn 10 cm x 10 cm. 

Margot besloot er ook nog 7 andere te ontwerpen zonder mijn bemoeienis en gelijk heeft ze :) 
Het eendje  en de appel zijn mijn persoonlijke favoriet! 








Als je nu niet kunt kiezen, ik heb een oplossing bedacht! 
10 stuks voor € 10,- incl verzenden. 
En deze aanbieding is geldig tot en met 9 september, klik HIER

Enjoy! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten