zondag 9 juni 2013

To Stempel or not to Stempel, that's the question!

Tijdje terug plaatste ik een oproep op Facebook of er interesse in stempels was...
Er kwam een lading reacties en die waren allemaal positief.

Dus ja, dat was vrij duidelijk! Ze moesten er komen :)
Al is het maar om je eigen cadeaupapier te maken of de kraftzakjes te pimpen, maar natuurlijk ook voor de labels.

Dan begint de zoektocht naar een leverancier...
Natuurlijk kun je alles importeren, maar ik wilde wat anders.
En zo kwam ik op Miss Honeybird, een Nederlandse ontwerpster van kaarten en stempels.
Mooie kwaliteit, aandacht voor de vormgeving, dus ik was verkocht en heb ze besteld :)


Stempels en stempelkussens vind je HIER

Natuurlijk kon ik het ook niet laten om wat kaarten in te kopen... 



Mijn favoriet! :) Make it Happen! 


En deze zijn eigenlijk ook te leuk...



Al het moois al te vinden op de site :) 

Enjoy!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten