woensdag 25 januari 2012

Speciale aandacht voor de Perswinkel!

Een jaar geleden kwam ik in contact met Marianne, eigenaar van de Perswinkel.


Ik wilde graag een persbericht voor Leuke Lintjes, maar had zelf geen tijd om het te schrijven en te verspreiden.
Gelukkig is daar Marianne!

Zij schreef een schitterend persbericht en ze schrijft niet alleen,
maar regelt alle publiciteitszaken rond Leuke Lintjes.
Dat scheelt mij heel veel tijd, aangezien ik het best druk heb met mijn baan ernaast.

Inmiddels hebben we regelmatig contact en dat verloopt altijd plezierig.
Marianne is naast haar site een blog begonnen, waar zij allerlei producten laat zien waar zij
enthousiast van wordt.

Volg haar,  het is de moeite waard! http://perswinkel.blogspot.com/


Via Marianne kwam ik in contact met Cynthia Streefkerk ( SITE ),
zij is fotografe en maakt regelmatig foto's van de producten van Leuke Lintjes!

Dit zijn de laatste foto's die ze gemaakt heeft, helemaal in het Valentijnsthema!






Zijn ze mooi of mooi? :D

Beide dames verdienen een flinke opsteker,
omdat ik nogal chaotisch ben in de omgang :D


Dus Cynthia en Marianne, dank je wel!
Op een succesvolle voortdurende samenwerking :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten