maandag 7 november 2011

Traktatiezakjes van Stip & Bloem

Vandaag wil ik het even hebben over stoffen traktatiezakjes.
Deze variant hebben we nog niet gehad op dit blog.

Wendy van Stip & Bloem maakt deze al jaren met succes.
En toen ik haar benaderde of ik een blogpost mocht wijden aan deze überlieve zakjes, vond ze dat
hartstikke leuk en maakte er een paar voor mij.

Deze zakjes zijn ideaal voor een snelle traktatie die er meteen verzorgd uitziet en waarbij je het zakje naderhand kan gebruiken als knikkerzakje of als 'schat'-zakje.



De kabouterzakjes zijn nieuw in het assortiment en ze zijn super!
Gecombineerd met wat leuke lintjes en gelukspoppetjes en klaar ben je.



De Hollandse zakjes passen natuurlijk naadloos bij de trend van dit moment.
Je kunt ze ook gebruiken bij een huwelijksfeest of bruiloft als bedankje.

Neem eens een kijkje bij Stip & bloem en wil je zie liever niet kant en klaar?
Dan biedt Wendy je ook de gelegenheid om ze zelf te naaien.

Traktatiezakjes staan HIER

Ps. Kijk ook even bij de tashangers, ik heb er een leuke vogel vandaan ;-)


Enjoy!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten