woensdag 6 juli 2011

Maak je eigen kauwgomballenautomaat!

Dit heeft eigenlijk niets te maken met mijn winkel of mijn assortiment,
maar het is zo leuk...
Dus met jullie goedvinden, smokkel ik een beetje.
Ik kan natuurlijk zeggen dat het met feest te maken heeft of dat je een lintje
kunt gebruiken uit de shop, maar nee!

Het is iets meer werk, maar dan heb je ook je eigen kauwgomballenautomaat.




Dus pak je kwasten uit de kast en zoek wat van die saaie terracottapotjes en aan de slag!

Wat heb je nodig?
- terracotta bloempotje met schotel
- glazen kom
- houten kralen
- verf
- lijm
- en natuurlijk kauwgomballen om erin te doen

HIER staat de werkbeschrijving...

De mijne komt er in mijn eerste vrije weekend, aangezien ze ook leuk zijn met koekjes of chocolaatjes, snoepjes, m&m's en en en en.... :)


Laat even weten wat je ervan vindt, ben nieuwsgierig!

2 opmerkingen:

  1. Het is wel iets heel anders.....
    Ben er benieuwd hoe het erbij jou uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is een heel leuk idee

    BeantwoordenVerwijderen