Lieve PostNL,
Wat was het een rampzalig jaar!
Zijn we in 2014 nog bij elkaar?
Zullen onze wegen dan scheiden,
Misschien is er dan een beter alternatief, maar dit terzijde
( let's hope so)
Geen bezorging meer op maandag.
Jammer, de minister ging toch overstag.
Tariefverhoging voor de 2e keer in een half jaar.
Voor ons als klanten onbespreekbaar maar ook onafwendbaar.
Slechte service bij kwijtgeraakte brievenbuspost,
Webwinkels hebben daardoor een fikse schadepost.
Dan heb ik het nog niet over dubbelgevouwen en kapotte enveloppen.
Als wij zo'n servicegraad hanteren, kunnen we beter stoppen.
Geen enkele verantwoordelijkheid van jullie kant,
Dat houdt toch niet langer stand.
Eén lichtpuntje is het webserviceteam,
maar behalve excuses is hun inbreng miniem.
Nu 2013 op zijn einde loopt,
zijn dit mijn frustraties, ietsjes opgehoogt.
Rest mij, lieve PostNL, toch een kerstwens,
maar vooral ook het bereiken van een grens.
Ik hoop als webwinkelhouder op een beter 2014
en dat jullie beloven op een véél beter weerzien.
Fijne Kerstdagen en een gelukkig Nieuwjaar!
Heel goed! Zet je hem ook op facebook? Dan kan iedereen het delen, en heel misschien bereikt het dan de juiste persoon bij postNL. :-)
BeantwoordenVerwijderenWat een goed en toepasselijk gedicht. Dank je wel voor het verwoorden van iets waar veel webshopeigenaren tegenaan lopen...
BeantwoordenVerwijderenHeel erg leuk gedaan, en helaas volkomen waar.... Als ik zie hoe goed en snel Royal Mail hier in de UK levert en hoe verkeerd het dan in NL gaat dan vraag ik me echt af hoe dat toch kan. Ik ben met jou benieuwd naar 2014, succes met de laatste weken :)
BeantwoordenVerwijderen