woensdag 28 september 2016

Zwart & Wit

 
 Zwart & Wit, een prachtige combinatie als je het mij vraagt.
Vera heeft echt heel veel mooie printjes in die combinatie, zowel het gewone inpakpapier als het vloeipapier, dat is echt dik en heel goed te gebruiken is als inpakpapier.

 
Combineer het met een mooi lint, touwtje of alleen een label. De blanco labels zijn perfect om zelf een kunstwerkje van te maken, zoals ik jullie al liet zien met het stippen op papier. Maar ook met een mooie stempel maak je het heel persoonlijk.

 
Het hartjespapier, een papiertje naar mijn hart....Ik verzamelde al hartjes van steen sinds dat ik klein was en dat doe ik nog steeds. Dit papier is extra leuk omdat die aan de andere kant roze is, wat je weer heel leuk terug kunt laten komen door een randje om te vouwen. En de sticker zegt natuurlijk al genoeg, 'wrapped with love'....

 
Vorige week verzond ik een bloemenpakketje naar een vriendin van me, en daarbij gebruikte ik onder andere dit mooie dikke vloeipapier. Ik had een boeketje gemaakt van nepbloemen en dit er als papier omheen gewikkeld. Maar dat kan natuurlijk ook met echte bloemen. Het leuke aan dit papier is ook dat het eigenlijk een soort van kleurplaat is, kleur 1 bloem in en het ziet er gelijk anders uit!

 
Handletteren is hip! En het ziet er superleuk uit. Zwart papier (ook dit is weer vloeipapier), met een zwart lint en een zwarte sticker, stijlvol.

 
Dots zijn altijd een goed idee.

 
Prachtig papier, het insecten papier, bij mij zit die in een lijstje die staat te pronken in de woonkamer. Mooi met de papieren vlinders en een stukje wit touw waar een beetje zilver doorheen zit.

 
Chique!
*







Geen opmerkingen:

Een reactie posten