zondag 25 september 2016

Mijn week in plaatjes!

De afgelopen drie weken was het weer feest in het Leuke Lintjes hoofdkwartier :) 
Het was druk, waardoor ik weinig tijd had om te schrijven, maar gelukkig is Joyce er en dan heb ik iets meer rust in het kopke!  

Maar goed, wat gebeurt er dan zoal in een week, Vera? 

Afgelopen zondag had ik een date met Sanne, de cadeautjes voor de cakesmashes worden regelmatig vernieuwd met nieuwe motiefjes en pakjes. 


En aangezien er nogal wat nieuwe rollen binnen zijn gekomen, was het dit keer een berg :) 
En daar kun je toch echt niet chagrijnig bij kijken, zoveel vrolijkheid! 

Maandag was ik druk met bestellingen inpakken en dan gaat er regelmatig wat mis.. 
Ik had bakken aangeschaft voor de confetti, zodat het niet overal ligt. 
9 bakken, 8 met deksel en eentje zonder. 
Goed en dan pak je er dus 3 op en de bovenste ( zonder deksel ) wiebelt... 


De foto waar de confetti over mij heen ging, is helaas niet gemaakt #LOL 
Maar ik kan je zeggen dat de slaapkamer ook een stofzuigerbeurt nodig had :) 

Dinsdag kwam Anouck even helpen met de bestellingen, want er waren 2 tasselslingers besteld
en ik redde het niet met alle bestellingen.
We hebben heerlijk een avondje geknipt en bijgekletst :)

De slinger in mint, roze en goud helemaal af!  


Deze is nog in wording, in een kleurencombinatie van lichtgrijs, wit en roze,
maar ik vind hem nu al mooi! 
9 meter moet ie worden, dus er komt nog een betere foto. 


Woensdag kwamen de nieuwe stickers binnen die Dieuke van Studio-88 heeft ontworpen! 


Ik wilde ze al een tijdje en nu zijn ze er :) 
Ondertussen hebben we een aanvulling besteld voor de Feestbeestjes, dit is mijn favorietje. 


Er komen 2 cadeaulabels en 2 ansichtkaarten bij, deze komen deze week binnen. 

Donderdag maakte ik de traktaties voor nichtje Fleur... 
Spiegeltjes zouden het worden en ik ging aan de slag met een liga en een lange vinger. 
Wat bloemetjes erbij en klaar :) 


Aan elkaar geplakt met een beetje witte glazuur, laten drogen en inpakken! 


Het is een vrolijk geheel geworden en goed ontvangen, hoorde ik... 

Vrijdag was ik bezig met de kerstcollectie van dit jaar.
Het blijft raar, terwijl het warm is om een kerststemming op te roepen. 
Al heb ik er dit jaar wat meer moeite mee, geen idee waarom :) 

Er is een hele nieuw kleurenpalet toegevoegd aan de kerst en ik vind het echt fantastisch! 
Donkerblauw met softpink, blush red en goud. 


Alles is onderling te combineren en te gebruiken. 


Zwart, wit en goud blijft ook een mooie combinatie, waar ik altijd erg blij van word. 

Zaterdag ben ik begonnen aan een andere traktatie opdrachtje voor een stoer jongetje wat 2 wordt. 


Ontbijtkoek inpakken in zwart papier, prijsstickertjes plakken om de weg te maken,
ik plakte een 2 op alle autootjes, nu nog even vrolijk inpakken en klaar is Vera. 

En vandaag? Doe ik nog wat kleine dingetjes en vertrek zo naar
Rotterdam voor een voetbalwedstrijd :) 

Enjoy je zondag!   












2 opmerkingen:

  1. Erg leuke tractatie, waar heb je de autootjes gekocht?
    Groeten Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Marlies, de autootjes zijn van Lobbes ;-)

      Groetjes Vera

      Verwijderen