woensdag 21 september 2016

Houtje touwtje....

 
Gisteren liep ik in het bos, op zoek naar takjes voor mijn blog die ik vandaag had gepland. Ik vond al een enkele paddenstoel, een teken dat de herfst eraan komt. Een mooie vleugel van een vlinder en heel veel kevers. De takjes verzamelde ik en verdwenen in mijn tas.

 
Ik zocht allerlei mooie kleurtjes touw, wit/zilver, geel, creme/goud, roze, rood en zwart/zilver. Met 1 secondelijm plakte ik het touwtje vast en begon te wikkelen, eindig weer met een druppeltje lijm en knip met een fijn schaartje het loszittende draadje eraf.

 
En zorg ervoor dat je het uiteinde van de touwtjes allemaal aan dezelfde kant afknipt, is mooier voor het oog.

 
Ik hing er een labeltje aan, LOVE, mooi om bij een lief cadeautje te doen voor bijvoorbeeld je moeder,zus of vriendin.

 
Of gebruik warme kleuren, kleuren van het seizoen en leg ze neer als decoratie. Of zoek een lage tak en zet die tussen je bloemen in een vaas.

 
Heb je binnenkort een etentje en vind je het leuk om aan te geven waar iedereen zit? Maak verschillende takjes in een kleurthema en schrijf de naam op een kaartje. Met alle handlettering ideetje op pinterest maak je leuke kleine kunstwerkjes!

 
Waar ga jij deze gezellige takjes voor gebruiken?
*






Geen opmerkingen:

Een reactie posten