woensdag 31 augustus 2016

Nog meer groen!

Op mijn tafel staan twee pilea plantjes, de instagramplant!
Ze zitten nog steeds in plastic bekertjes, puur omdat ik telkens vergeet om potgrond mee te nemen en ze over te potten! Dus ik bedacht wat ik nu wel heb liggen, heel mooi dik vloeipapier!
 
 
Ik koos voor de grappige bunnies en de stippen. Daarnaast nog twee mooie inpakpapiertjes die je als strook eromheen kunt doen.

 
Hier mijn pilea plantjes, vrolijke plantjes!


 
Je drappeert het vloeipapier er mooi omheen, beetje vouwen en wat ordenen en dan ontstaat er een mooi geheel. Even met een plakbandje vastplakken, dit kun je gewoon met normale tape doen want er komt toch nog een strook papier omheen. Maar je kunt er ook een mooie maskingtape omheen wikkelen, er zijn zoveel leuke printjes!
 


 
Ik knipte strookjes papier van mijn favoriete insekten papier en de zachtblauwe met mosterdgele stipjes. Ik plakte een dubbelgevouwen plakbandje op de strook en plakte deze er zo op!

 
Superleuk! Dit is toch een heel fijn cadeautje om te geven? En deze plantjes zijn heel makkelijk te stekken!
*






2 opmerkingen:

  1. Super, dei pilea plantjes, hé. ik heb er sedert deze week ook eentje mogen ontvangen. Hopelijk kan ik binnenkort ook een baby'tje stekken!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind ze ook zo leuk! Dat stekken wordt echt een projectje zo! Fijne dag Sofie!

      Verwijderen