woensdag 13 april 2016

Vloeipapier & modpodge....

Elke keer als ik op pinterest aan het neuzen ben kom ik de schaaltjes tegen die je beplakt met vloeipapier en modpodge. Een techniek die ik zeker weleens wilde proberen. Vandaag zocht ik wat mooie vloeipapier vellen bij elkaar, zocht de modpodge die ik ooit al eens gekocht had, een penseel en een mengbakje. Ergens had ik nog een schaaltje staan die uiteindelijk met porselein bestippeld moest worden. Maar nu kon ik die goed gebruiken voor dit project!
 
 
Ik gebruikte een modpodge die geschikt is voor muren, wat natuurlijk niet handig is als je dit wilt afwassen. Gebruik dan de vaatwas bestendige modpodge. Ja, die bestaat!

 
Scheur je uitgekozen vloeipapier in stukjes, smeer er lijm op en plak op je schaaltje of beker, of wat je wilt versieren. Doe het wel voorzichtig anders scheurt het vloeipapier.

 

 
Ik vond het grappig om er een detail in te verwerken, dus koos ik voor de ene kant een hartje en voor de andere kant een ster. Plak over elkaar heen voor leuke effecten!


 
Het is echt heel simpel en heel vrolijk! Even goed laten drogen en klaar is je mooie Moederdag cadeautje!
*








Geen opmerkingen:

Een reactie posten