zondag 22 november 2015

Sint decoratie in je huis

Zoals vele van jullie wel weten, heb ik geen kinderen en daardoor gaat de magie van Sint vaak aan mij voorbij, terwijl ik het wel ontzettend leuk vind. 

Dus wil ik natuurlijk wel iets in mijn huis wat herinnert aan die magie. 
Door een lieve mevrouw op de KreaDoe werd ik getipt door wat decoratie met cadeaupapier en zakjes van de Sint. 

Aan de slag dan maar :) 
Cadeaupapier heeft natuurlijk veel verschillende mogelijkheden, maar deze had ik nog niet geprobeerd. 

Knip een stukje cadeaupapier af en plak het rond een windlicht. 
Ik heb het mooie papier van Paperfuel gebruikt, 
aangezien ik momenteel in een "zwart/wit" mood ben :) 


Theelichtje erin en klaar is je sint windlicht. 
Ik houd wel van die snelle diy's ;-) 

Ook heb ik een zakje gebruikt, daarbij een klein theelichthoudertje. 
De bovenkant heb ik geknipt met een figuurschaartje. 


Hoekjes naar binnen gevouwen, zodat het stevig staat. 
Tweede sfeermaker ook klaar binnen 2 minuten. 

Men neme een schaal en vult deze met pepernoten... 


Nog wat accessoires erbij, zoals een roetje, staf en een label. 
Allemaal hier verkrijgbaar :) 
En klaar is je schaal! 


Het brandt mooi en ik houd ervan :) 
Wat chocolade erbij en truffelpepernoten, goed boek en dan heb ik mijn ideale "lazy"zondag 

Enjoy! 

Ps. het blijft natuurlijk papier en vuur, voor ultieme veiligheid gebruik led-theelichtjes 
( spreekt de schadebehandelaar ;-)) 
















2 opmerkingen: