zaterdag 1 augustus 2015

Back to school!

Hier in het Zuiden hebben ze net 2 weken vakantie achter de rug, terwijl er in andere delen van het land de voorbereidingen starten voor het nieuwe schooljaar..

Dus ja, dat vergt wat aandacht van mij natuurlijk :)

Wist je dat je met cadeaupapier ook heel goed boeken kunt kaften?


Ik heb het natuurlijk even geprobeerd en het gaat heerlijk! 
Vroegâh had ik er een hekel aan, maar nu vind ik het leuk en zelfs ontspannend. 
En ik heb natuurlijk een gigantische speeltuin met allerlei dingen wat ik kan gebruiken. 
En dat zie je ook wel, gehaakte hartjes, glittertape, maskingtape, stickers en kaarten. 


Dit mint papier is een vrolijke noot en het geeft een lekkere frisse look! 

Ik heb ook een stoere jongens variant gemaakt met het retro letter papier 


Behalve het letter-papier heb ik ook het zwarte cadeaupapier gebruikt met het stoere gele touw. 
Wist je dat je van cadeaupapier ook boekenleggers kunt maken? 

Je knipt een strook van het cadeaupapier en dat vouw je dubbel. 
Je rijt er een stukje touw doorheen en maakt er een knoopje in. 

De letterslinger heeft Joyce gemaakt en is ook te koop in de webwinkel. 
Zie je de Superman kaart? Die is nieuw :) 

En als klap op de vuurpijl... 
heb ik een Back To School Box gemaakt die je cadeau kunt geven met een knipoog :) 


Wat zit erin? 


- Notitieboek
- Potlood met gum en tekst
- Bic Pen
- Boekenlegger
- Motivatiekaartje
- 4 stickers
- 3 labels met motiverende teksten
- Koetjesreep met aangepaste wikkel
- Houten label met tekst Stay Gold
- 2 zuurtjes voor die lange luisteruurtjes :)
- Omkoopmateriaal voor de juf, zodat ze alvast "zoet"gestemd is 


Ingepakt in vloeipapier met een label waar
 je je eigen boodschap op kunt schrijven!

Je vindt hem HIER

Enjoy!





4 opmerkingen:

  1. leuke dingen! Zo wordt school weer heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zie toevallig van de week nog tegen mijn man, nadat er al diverse nieuwe tassen en benodigdheden voor de meiden gekocht waren, dat door al dat leuks ik stiekem ook best weer (even) naar school zou willen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik oohook :) eventjes maar! Ze hebben nu ook leukere dingen als toen ;-)

      Verwijderen