zaterdag 25 juli 2015

Leuke Lintjes ft Anouck introduceren de Tipi kaarten!

Al weken in het diepste geheim zijn Anouck en ik bezig geweest met dit nieuwe project... 
( diepste geheim is ook betrekkelijk aangezien ik mijn vriendinnen
 te pas en te onpas foto's stuurde uit enthousiasme haha ) 
En ik werd steeds blijer, aangezien ze zo leuk zijn geworden. 

Ik houd van wenskaarten met wat extra's, zodat je dan eigenlijk ook een klein cadeautje krijgt ;-) 
Dat zijn de tipi's geworden... En vind je ze niet helemaal geweldig? 



Hoe werkt het? 

Je ontvangt een knipvel in een foliezakje met 3 stokjes en een zakje confetti. 

Die kun je doorsturen in een A4 envelop en knippen en plakken maar. 
Wat je nodig hebt? Een schaar en wat lijm, meer is er niet nodig en een kwartiertje van je tijd... 
En de prijs? Die hebben we laag gehouden, ze zijn namelijk € 1,25 per stuk. 

We gaan iedere maand 2 nieuwe tipi's introduceren, 
zodat je ze kunt sparen en ooit een echte camping hebt met allerlei leuke tipi's!
Deze maand de Hippie en Veertjes tipi :) 




Ideaal voor in je swap of gewoon om iemand te verrassen!
Je vindt ze HIER

Sneak preview van de kerst tipi's, deze zijn eind september leverbaar.. 
Maar kan je niet wachten, dan mag je ze natuurlijk reserveren. 





Psst, eind augustus komen de inkleur tipi en een uitnodigings tipi :) 

Ik zeg Go tipi or go Home :D 


Enjoy! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten