zaterdag 30 mei 2015

Roosjes en muisjes!

Rare combinatie hè, maar het zijn toch 2 artikelen die tot de verbeelding spreken :)
Wie mij een beetje kent, weet dat ik een ontzettende boekenwurm ben...
Ik moet iedere dag lezen, een manier om mijn dag af te sluiten, hoe laat het ook is....

Mijn appartement puilt uit met boeken en ik lees tegenwoordig ook digitaal, maar niets fijner dan een nieuw boek in je handen hebben...

Dus heeft Rita een boekenlegger gemaakt in de vorm van een roos.


Ik heb deze boekenlegger net voor moederdag online gezet op Instagram en Facebook.
En wie reageert er op de foto?

Mijn favo schrijfster Chantal van Gastel!
( Zwaar verliefd, zwaar beproefd, zwaar verguld, geknipt voor jou, zoek het maar uit)
Haar nieuwe boek "Ik wist het" speelt zich af in een bloemenwinkel, ik had het boek al gelezen en ik heb de stoute schoenen aangetrokken om haar te mailen :)


We hebben samen een winactie georganiseerd, waar je voor moederdag haar nieuwste boek kon winnen met een mooie boekenlegger. 

Dat heb ik geweten :) De boekenleggers waren in een mum van tijd uitverkocht. 
Terwijl ik ze ook als juffencadeautje had bedacht, maar niet getreurd!
Op dit moment wordt er door Rita druk gehaakt om een flinke voorraad te maken.
Ze komen dus weer en ook in een nieuwe kleur lila! 
Wil je ze reserveren? Mail me dan even.. 

En voor de link van de boeken: www.chantalvangastel.nl


Ze kosten met kaartje én cadeauverpakking € 3,75 per stuk. 

En dan nog de muisjes... 
Rita haakt de schattigste muisjes, die je overal voor kunt gebruiken. 
Op dit moment zijn we bezig met een grote opdracht voor geboortebedankjes,
 maar ze zijn ook los te verkrijgen. 


Muisje mint, wolkje mint en bloemetje mint.
En zie je de minikaartjes van Spotz?
Hoe leuk zijn deze! 



Muisje babyroze, vloeipapier Bloc, kwastje van katoenkoord babyroze
( klik HIER voor beschrijving) 
Minikaartje van Spotz, Hello Babygirl 

Ze zijn verkrijgbaar in diverse kleurtjes 


En je vindt ze hier

Enjoy! 

4 opmerkingen: