maandag 25 mei 2015

Juf en Meester deel 2

Alweer? Ja, want er is weer nieuws :)

Sinds een tijdje volg ik Lisanne van Draad en Praat en zij maakte zulke leuke huisjes van vilt, dat ik ze graag wilde hebben in mijn collectie :) 

Dus heb ik de stoute schoenen aangetrokken en haar benaderd via Instagram. 
En jaaa, ze wilde het doen :) 

Deze week kwamen ze dan binnen, 50 huisjes sleutelhangers in de meest toffe kleurtjes. 


En wat was ik blij! :) 
En jullie ook, weet ik inmiddels, want de roze huisjes zijn al uitverkocht. 
Maar goed nieuws, ze komen weer binnen! 
En weet je ook welke nog meer? 
Mint huisjes... Hoera! * doet dansje*
( maarre dat is eigenlijk nog een geheimpje, dus niets zeggen hè)





En dan heb ik nog wat leuke artikelen ingekocht van Studio Stationery, 
want een juf en meester kan natuurlijk niet zonder notitieboekje... 
En wie zegt dat dat saaie boekjes moeten zijn? 



En als kers op de taart, want je moet natuurlijk ergens mee schrijven... 
Deze leuke potloden! 


De juf/meester collectie is nu wel compleet :) 
En je vindt de artikelen HIER

Enjoy! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten